søndag 15. mars 2009

En helg i Lises liv


Jess jess everybody!

Helgen er helt klart over, da man tydelig kan se at dagen faktisk t.o.m har skriftet navn...

...Mandag! Freaky, I know..


Helgen begynte relativt dårlig da jeg fikk the BIG question... morgenvakt Fredag, Lise?

- Crapedudelduu, var tanken som brast gjennom mitt hode!

yeah, yeah... what the heck:) For siden jeg er så fabelaktivt skarvlesyk, kan jo ikke jeg slutte å prate i telefonen selv om klokken bikker 00.00 - ÅÅÅ nehehei!

Trøtt som en dupp, var det å karre seg opp av sengen waaaay to early.

Men Lise opp! Med godt mot om at dette skulle bli en knall start på helgen:) Selvfølgelig!

Å starte fredag kveld med en middags-date med sin far er ikke å forkaste:

Så litt mat og en kos ble det nok;D

Men Lise, overpyntet i tyllskjørt, ble nok sett noe rart på av både far, søster og de fleste i umiddelbar nærhet.. Jesus! det er da fredag, mann?


Etter nok en altfor altfor sen telefonsamtale, var det å klatre seg opp av sengen (De fleste vet vel om høyden min, uten å legge for mye i det)?

Kristiania og Sandvika neste, baby:)

Så var Nusse og jeg på tur!

Det skal pinlig nok innrømmes at dette var min første shoppetur i Sandvika..

Don`t shoot!!!

Etter for mange skokjøp, og lises-små-bein frustrasjon var det å labbe seg avgårde til en buss som tok oss all the way:D Yeah baby:D

Au, au neste - Så borte bra men hjemme best.

Av vakre Lill var det mat og få, og vi dro derifra og rett på verdens mest pussige vors, så snakker vi jentene på byen, med enorme mengder latterbrøl, selvironi og egne vitser, var vi vel enige om at dette var nok en vellykket kveld.


Med tanke på at trynet mitt havnet på puten så sent/tidlig som 04.30, var det ikke tvil om at mine grønne øyne ikke var åpne før 13.00, for... fikk jo en telefon! haha!

Så etter min mor og jeg fant ut av ringeklokke mysteriet var det kino og te med jentene!

Hurra for en strålende helg, og takk til alle deltagerne som har vært med:

Stine Beate, Pappa, Elin, Paulina, Lill, Karina, Kaia, Alexander, Elin nr 2, Lloyds folket, May Lise og Mamma:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar