søndag 26. april 2009

En Søndag er fortsatt en Søndag


Men nå er det ikke Søndag lenger, det er Mandag, og det har allerede vært det i 4 minutter.

Vil jeg påstå det er en fin Mandag foreløpig er ikke så lett å si, den har forløpig bestått av:

-Chilinøtter

-Melk

-Jan Teigen


Så her er det i grunn opp til hver enkelt og fortelle hva de føler.


Det som er nytt siden sist er at jeg har fått meg webcam, noe som er så ytterst patetisk at jeg vil kalle det gøy.


Før jeg starter å blogge, har jeg alltid fryktelig mye på hjertet, iallefall siden jeg har et nokså stort hjerte mht en liten kropp. Menne, det er jo noe dritt når nettopp dette blir borte når jeg skal opprette bloggen, er det ikke?


POKKER!


Gjengen og jeg var ute i går, satt i bilen min, spiste kebab, og så på folk som hadde seg ca 10 meter unna bilen. Vi holdt på å le oss ihjel, iallefall da vi satte på fulltlysene og filmet dem. Latteren hang ennå løsere da vi så det var en russ som lå nederst! Haha, patetiske kvinne!

Som dere alle vet, var jeg nokså uskyldig i min russetid!
And it`s acctually quite allright;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar