torsdag 5. mars 2009

Jah, det var det..


Jah, det var faktisk det.

Da er det tilbake til singel-tilværelsen igjen.

Hva enn det består av?

Iløpet av de 5 siste årene har jeg jo hatt en del kjærester, men har ikke vært mye pusterom mellom hver av de. Dette både på godt og vondt.

Det verste jeg vet om er å være alene, selv om dette ikke har vært den faktiske grunnen til at jeg har vært sammen med de jeg har, selvfølgelig!


Det er ganske så spesielt, denne tilværelsen.

Singel, alene, enslig, ikke gift. Dette er alle navnene vi uten en vi har kjær, faktisk må takle.

Personlig prøver jeg så godt jeg kan å gi blanke.

Det er dessverre en grunn til at det er blitt slik det er blitt, men dette er ikke noe jeg ønsker å dele.

Slik er det bare.

Har allerede hatt mange som har tatt kontakt som jeg vet ikke bryr seg, men som bare vil få med seg siste sladder, dette er utrolig sårende. Så, SPAR DEG brydderiet.


Jeg sitter nå blant alt rotet mitt - det er en del!

Det er helt utrolig hva en får spart opp gjennom student-tilværelsen og ut i samboerskap, og igjen ut av det. Har fått ryddet vekk litt, men vet nesten ikke hvor jeg skal fortsette fra nå!

Har telt hvor mange jakker jeg har...Herremin!!

Hvor skal alt plasseres? Finner vel noe sted, skal jo ikke bo her til evig tid heller.

Bor her mest sansynlig frem til jeg er hjemme fra noen måneders studier i utlandet, og er da hjemme i November, så er vel da det skjer? Så tar nok ikke å rydder vekk alt, det blir og for mye minner for meg. Holder faktisk nettopp slik det er nå, har det ille nok, om jeg ikke skulle ha måtte gå gjennom enda en gang.


Men en ting er sikkert, vi mennesker har virkelig blitt revet med av materalistiske goder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar